16настай миний эхнэр LAST CHAPTER

image

Зело бид 2 гэрлэхээр болсон..
Жунмён ахаа ? Би гэрлэх нь байна..Та ч гэсэн Минатайгаа жаргалтай гэг ч нь хүүхдээ хүлээгээд байж байгаа болвуу ? Санаж байна шүү……Таны цагаахан царай Сэхи яа ~ гээд инээдэг байж билээ. Надруу дахиад тэгж инээхгүй биз..
-Хайраа юу бодоод байгаан гээд ардаас тэвэрлээ..
Би:Жунмён ахыг..
-Юу ?..
Би:Зүгээр сайн яваа болвуу л гэж бодоод..
-Тэр чинь алзахавр царайнв гар биш л байнлаашд ..
Би:Зело хайртай шү .
-Би ч гэсэн гэж хэлээд уруулаа миний биеээр шүргүүлнэ…
Би:Зело..
-Сэхи..гэж хэлээд миний пудволкыг тайлаад хаа тааралдсан газраа үнсэнэ ..
Би:Зело !! Хэрэггүйээ -,-
-Гаж охин гэж хэлээд уруул дээр үнсээд дээрээс бослоо..
Еохх 16тайдаа л янзлуулчихгүй шү :))
~~×~~
Би одоо гэрлэх гэж байна…… 2дохоо..
Хун Сэхи..Тиймээ чи Зелог хайрлах ёстой..
Нүдээ анин урагшаагаа Зелоруу алхана..Тэр надлуу хараад еедеес негеех л сайхан инээмсэглэлээр инээнэ..
-Хун Сэхи Та Чой Зелог насан туршдаа хайрлаж чадах уу ?
Би:Чаднаа..
-Чой Зело харин та чадах уу ?
Зело:МЭДЭЭЖ ШДЭЭ !! ЮУ ЯРИГААД БАЙГААН МЭДЭЭЭЖ
МЭДЭЭЭЭЭЭЖ
З.Аав:ОДОО ШУУД ҮНСЭЛЦҮҮЛ !!
З.Ээж:Хегшеен !!
Ээж:ТИЙМЭЭ ҮНСЭЛЦ СЭХИ !
Зело Бид 2:УММА !! АББАА
Зело наашаа харж нэг инээчихээд..:Одоо чи миний эхнэр..Гээд уруул дээр зеелхен бегеед дулаахан үнслээ
Би:Хайртай..
~~3жилийн дараа~~
Би:ЧОЙ ЗЕЛОООООО
Зело:Яасан яасан ????? Гээд ереесен оймстойгоо дотуур хувцастайгаа үс нь арзайчихсан юм гараад ирлээ..
Би нүдээ эргэлдүүлэн:Мангарааа гарая !! Тэхёны хүүхэд терчихсен шдээ ?
Зело:Нам Тэхён уу засс унтяаа -,-
Би:Алив Жисү ээждээ хүрээд ир :* :*
Жисү:Эээээдээээ Ааабааа
Би:Харин чи хурдхан хувцасаа емсеедех !!
~~×~~
Зело Бид 2 1 охинтой болсон.Чой Жисү гэдэг :)) Би одоо Чой Сэхи болсон шүдээ..
Бид 3 замаар алхан явцгаанаа..
Зело:Тэр нэг гурвалжин Нам ын хүүхэд бид нарт эегө ~
Би:Зело гуай !!
-Сэхи.. ?
Би эргээд хартал..Жунмён ах 4настай гэмээр нэг хүүхэд хетелчихсен Минатайгаа байж байлаа..
Би:Жунмён ахаа..
Жунмён:Сайна уу ??
Мина:Сайна уу хеерхен охинтлй болжээ..
Зело:Явцгаая !
Би:Зело яа ~ Хеерхен хүүтэй болжжэ..
-Эгчээээ намайг Ким Жэсү гэдэг !! 4настай гээд еедеес 4н хуруугаа гозойлоглоо..
Зело:Жэсү гэнэ шү еер егех нэр олдоогүй юмуу хаашайн. *бувтнах*
~~×~~
Жунмён ах сайхан амьдарч байгаа бололтой…….
Баяртай ! 16насны минь анхны нехер минь…..
Ким Жунмён..Ким Сухо..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
За дууслаа еоохх хха :)) Заза овоо сэтгэгдэлтэц байвал шинэ егүүлэг маргааш орой ~ :3 :>

7 thoughts on “16настай миний эхнэр LAST CHAPTER

Сэтгэгдэл бичих