16настай миний эхнэр ЕР15

image


Би:Ахаа..
Жунмён эргэж хараад:Мм ? ..
Тэрний нүдний доогуур хар зураас татаж инээж явдаг нүүр нь үгүй болжээ..
Би:Баяртай
Жунмён:..
Зело:Явцгаая..
Би:За ..
~~×~~
Зело:Хайртай шү !!
Би:Би ч гэсэн ❤ :))
Зело:Чи Жунмёндаа тийм их хайртай байсан юмуу ?
Би:Магадгүй тэр хайр биш байх..Хайр гэж эргэлзэж чамайг зовоосондоо харамсаж байна Зело ..
Зело:Сэхи нүдээ ань !
Би:Үнсэхгүй шү !!
Зело:Зүгээр аниадхаа ~!
Би:За гэж хэлээд нүдээ аньлаа
Зело:За одоо нүдээ нээгээрээ
Би алгуурхан нүдээ нээтэл Зело миний урд евдеглеед суучихсан..Нүүрэн дээ мишээл тодруулчисан
-Албан ёсоор миний найз охин болхуу ? Үүрд миний гарнаас атгаж чадхуу ? Чиний телее би тамхиа хаяы архи уухаа болие ирээдүйг сайхнаар тесеелье ?
Еерийн эрхгүй нүдэнд минь нулимс цийлгэнээд ирлээ..Надад ийм их хайртай хүнийг яаж зовоож чадваа..
Би:Ойлголоо тэгье
Зело:Хайр-
-Сайхан дүр зураглал байна
Би:Тэхён ..
Тэхён еедеес хараад инээчихсэн бас нэг охин хетелчихсен зогсож байлаа..
Би:Найз охинтой болчихож ^^
Тэхён:Тиймээ тэгсэн :))
Тэр охин нь их хеерхен юм богинхон хүрэе үстэй туранхай юм.
-Инжи гэдэг..
Зело:Аашшш !! *доороо дэвхцэх*
Бид3:Яасан бэ ? О.о
Зело:Нам Тэхён муу новш дандаа саад хийнээ еоооо еоооо еоооо урлаг ойлгоддогүй бол ядаж чамайг дуу сонс гэж хэлдэг биздээ !!
Би:Зүгээрүү Зело
Тэхён:О.О
Инжи:Хайраа энэ банди ??
Зело:Тэнэг чинь ! Яг гоё романтик байхад чин !!
Алив явы Сэхи ~ гээд гарнаас хетлеед том том алхаад явлаа
Би хальт эргэж хараад:Баяртай 2оо ~!! Амжилт гоё үерхээрэй дараа тухтай танилцнаа Инжи ~
Тэхён:Уулан чамд ямар их сайн байлаадаа..Гэхдээ би еерийнхее амьдралыг бодсон дээр байх.. гээд амандаа бувтнаад Инжиг хетлеед явлаа..
~~Жумёны талаас~~
Тэр миний ардаас дуудхад дотор минь ямар их найдлага терлее..Тэгтэл хэлсэн үг нь баяртай байхдаа яахавдээ..Уучлаарай миний буруу…
16хан настай охины сэтгэлийг эмтэлсэн нь миний буруу ! Миний буруу байсан…….
Ингэж бодолд автан сууж байтал
-Ахаа !
Би:Ее Мина..
Одоо тэрнийг үзэн ядалтайн биш миний буруу шүдэ..
-Ахаа би..
Би:Юу ?
-Ахаа..гэж хэлэн надлуу хартал тэрний нүдэнд нулимс цийлгэнсэн байлаа..
~~Миний талаас~~
Гэртээ Зелог дагуулаад ортол
Ээж:Хэн билээ..
Би:Ирээдүйн хүргэн чинь ! :))
Ээж:Юу ? ЖУ-
Би:Умма !
Зело:Сайн байна уу эгчээ ^^
Ээж:Омооо царайлаг юмааа
Би:Тийм байгааз ирээдүйн хүргэн чинь юм чин :3
Гэтэл гэнт..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Удаан уулзсангүй шү ~!! :))
30 сэтгэгдэлийн дараа орноо :3
-EXOFANFIXLORY…

32 thoughts on “16настай миний эхнэр ЕР15

Сэтгэгдэл бичих