16настай миний эхнэр ЕР10

image

Жунмён:Тэгвэл юмаа бэлдцгээе ~
Би:Хичээл ч гэсэн бараг амарчихсандаа ^^
Жунмён:Хайртай шүү
Би:Мэднээ ~
Жунмён:Мэссэж ирээд байх шиг байна ?
Би:Ее за гээд утсаа хартал
-Цэцэрлэгт хүрээлэнд ирчих.Сүүлийн удаа уулзы
Зело
Би:Ахаа би гялс гарчихаад ирэе..
~~×~~
Яагаад ч юм зүрх хүчтэй цохилоод догдлоод байна.Чой Жунхон чамд ингэтлээ дурлах гэждэ !
-Сэхияа чи ирчихлээ..
Эргээд хартал Зело еедеес инээчихсэн амьтан гуйвсаар ирлээ
Би:Уучихсан юмуу..
-Ммхан..
Би:Мангар
-Чамаас салмааргүй байна Сэхияа гээл емне нь минь сегдлее
Би:О.О З-Зело яа босолдоо..
-Хайртай ..Ингэж их евтгех шаардлага байгаа юмуу..
Би:Чи уучихсан байна одоо харьдаа Зело
Зело босж ирснээ намайг тэврээд:Чамайг тэврэхэд биеэр мянга мянган цахилгаан гүйх шиг л болох юм..Ийм их хайртай..
Би:Би тэр ахтай гэрэлчихсэн..
-О.О ЮУ ?
Би:Хүний эхнэр болсон ч гэсэн намайг хайрлах уу ?
Зело доошоогоо харан чимээгүй зогссоор л ..
Би:Хариулж чадахгүй байгаа бол хайр биш шүдээ Зело минь
-ТЭГНЭЭ ЧАДНА.
Би:..
-Хүний эхнэр болсон ч би чамайг хайрласаар л байна..Чиний үс чиний үнэр чи үгүй бол би еерийгее амьд гэж мэдэрдэггүй..
Би:..
Зело:Чамайг явуулахгүйээ гээд улан тэврэлтээ чанглана..
Би:Зело тавьлдаа намайг..ТАВЬ
-Зело хегшеен тавьчиач ?
Зело:Нам Тэхён.Чи дандаа л гай болж явах юмаа..
Тэхён:Харин чи еерек байнга тевег удаж явах юмаа.
Би:Негее би явлаа..
Тэхён над дээр ирснээ:Дулаан хувцлаж бай сэрүүн орчихсон.Тэгээд орой унтхаасаа емне мэссэж бичээрэй аан тийн шүдээ угаагаарай ее тийн заза тэгээд унтаарай
Би:За Тэхёнаа ^^
Зело:Инээж байна..
Би:Негее..
Зело:Дараа ярилцыда.
~~×~~
Тэхён чи яг миний аврагч эсвэл ээж шиг минь л байх юмдаа..
Би:Би ирлээ..
Жунмён:Хаачихаад ирж байгаан гээд элгэндээ гараа авчихаад нүдээ эргэлдүлн зогсоно
Би:Найзтайгаа уулзсан юмаа
Жунмён:Еохх тийм байлгүйдээ элдэв бусын банди дагаад хегшин намайг хаячлаал гэж бодлоошд..
Би:Хэзээ ч хаяхгүйээ амлая :3
Жунмён:Хувцасаа бэлд
Би:За :))
~~×~~
Хувцасаа бэлдчихээд Тэхёны хэлснээр шүдээ угаагаад Тэхёнлуу мэссэж бичлээ.
-Шүдээ угаагаад халамжит аврагчийнхаа хэлснээр унтлаа үнсье :*
Сэхи
Гэнэт нэг гар орж ирээд утсыг минь шүүрээд авлаа..
Би:О.О
Жунмён:Аахаа ! Чи баригдсанаа :3 Хэнтэйгээ юм бичээд ингээд инээгээд байдаг юм уншнаа
Би:Яа ~ Хөе Жунмён
Жунмён:Шүдээ угаагаад аврагчынхаа хэлснээр унтлаа үнсье Сэхи гээд миний хоолойг дууриалгаж хэлэв.
Би: -_-
Жунмён:Ее зааз бас ямар аврагчтай болчихов
Би:Найз
Жунмён:Ее мэсчэж ирж байна.
-Заза сайхан амраарай мангараа би ч бас үнсье :*
Тэхён
Би:Ааш утас егелдее ~.~
Жунмён:Ийм найзууд байдаг гэнээ.Еедеес нь битгий хуцаад бай малаа гэчихье гээд еедеес инээлээ
Би:Баригдвал үхнэ гэж мэдээрэй ~!! Гээд гэрээр дүүрэн бид 2 хеецелден..
Гэнт Сүхугийн хеленд тээглээд тэгээд Жунмён яг миний дээр уначихлаа..
Жунмён надлуу бага багаар ойртсоор л ..Ичсэндээ бололд нүдээ тас аньчихлаа..
-Юугаа хийгээд нүдээ аниад байгаан
Би нүдээ нээгээд:Кхмм..заза унтлаа гээд том том алхалаа..
~~Онгоцны буудал дээр~~
Би:Ямар хурдае билет олсон юм
Жунмён:Эртнээс бэлдэж байсан юмаа :3
-Убба Жунмён убба ?
Жунмён тэр охинлуу нэг харчихаад:Мина ??
-Ахаа гээд гүйж ирээд тэврээд авлаа..
Жунмён:Хан Мина..Сансан
-Ахаа зендее их зендек их сансан гээд улам чангаар тэвэрлээ..
Энд яг юу болоод байна..
ХАН МИНА.САНСАН.
.
.
.
.
.
.
.
.

За сайн байцгаануу..Сэтгэгдэлээ сайн бичээрэй
-EXOFANFICLORY.

29 thoughts on “16настай миний эхнэр ЕР10

  1. han mina gj hen be zaza hen ch bsan hamaa alga ugaasaa ehnertei hun yum chine duu ntr n bish bol usreel heseg hugatsaand yvaldana biz ugaasaa ehnereesee slj chdku ovoogiinh ni husel yum chine

  2. Сэхи одоо өөрөө мдрээд үз Жунмён ч бас өөр эмэгтэйтэй бхад ямар мдрэмж төрж бн Жунмёнд ч бас тэгж мдрэгдэнэ

  3. эйш юу бэ? хан мина санасан юу гэсэн уг бэ? шууд л тэвэрч аваад л ааа бачимдмаар юмаа хуурай дүү эсвэл найз охин байсан өөр таамаглал олдохгүй бололтой -__-

  4. yaaa ~ mina gj bs hn be? Gaitai huuhen chin jinhene jargah zamiin sadaa hilede uufff -_- xaxaza arai l hertsgiger bodchihvuda 😀 duu ni ch bj boloh bs zuil shude :))) duu ni l bgasai bilee burhan min bi ch odoo hardaad boon ym boloh bhda 😛 estoi hoorhon boljee ^_^ AMJILT!!!

Сэтгэгдэл бичих