16настай миний эхнэр ЕР11

image

Би:Кхмм..
Жунмён:Ее Сэхи..
Мина гэх эмэгтэй надруу нэг харснаа:Энэ одоо хэн юм ? Дүү чин юму ?
Би:Эх-
Жунмён:Тиймээ манай дүү
Мина:Ахаа тэгвэл энд юу хийж байгаан
Жунмён:Ее тийн Сэхи чи яв2 ганцаараа явчих..Би Минатай үлдлээ
Би:..
Жунмён намайг дагуулаад Минагас холхон очсноо:Уучлаарай..Мина миний хувьд их чухал хүн..Чи 7н хоног явчихаач тэгхү
Би:За..
~~Жунмёны талаас~~
Би еерийгее Сэхид хайртай гэж бодсон..Тэгтэл Мина гарч ирхэд зүрх минь үнэхээр тэссэнгүйээ.
Хан Мина бол миний анхны хайр..Хэдий бид үерхээгүй ч би түүнд маш их хайртай.Хайртай хэвээрээ л байх байх
Энэ бодлыг минь тасалдуулан Мина:Ахаа би танийг их сансан..
Би:Би ч гэсэн ..
Замын турш явсаар бид Сэхи бид 2ын гэрт ирлээ..
Мина:Сайхан гэртээ юмаа..
Би:Цай хийчихээд ирэе..
Цай хийчхээд ирхэд Мина үнэхээр сайхан харагдаж байлаа..Урт долгионтой хар үс цагаан урт хел улаахан уруул..Би тэвчихгүйнээ
Мина:Ахаа би таныг их сансаан үнэхээр их..
Би:Мина би ч гэсэн гээд түүний уруул дээр үнстэл тэр нэг ч их дургүйцсэнгүй хэлээ аман дотор хийн цаашаа үргэлжлүүллээ..
Мина:Ахаа хурдал..
Минагийн богино шортыг дотуур хувцастайн шууд хамтад нь тайлаад еерийнхее емдыг тайлж байтал Мина дээгүүрэх нимгэн сорочикоо шууд тайлаад:Би бэлэн ахаа… Хурдал
Би:Би ч бэлэн…гээд түүний хелийг дэлгэж байгаад ажиллаа эхлэлээ..
Мина бид 2 одоо нэгэн цул бие болж байна
Мина:Ахх ахаа хурдан битгий зогсоогоорой..
~~Миний талаас~~
Жунмён намайг яв гэсэн ч би яваагүйээ..Нэг л муу совин татаад гэртээ харихаар шийдлээ.Яавал гэж..
Гэртээ очтол гэрийн хаалга онгорхой байлаа..

Эрэгтэй Эмэгтэй 2ын аахилж уухилах чимээ гэрээр нэг цуурайтайх нь чихэнд чийртэй..
-Сүху яа ахх хурдан ааххх~
-Ммн Мина ахх
Би:…Жунмён ахаа ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
За сайнууцгаа :)) Сэтгэгдэлээ сайн бичээрэй ^^ баярлаа..
Энгүүн гуай хажууд хэвтчээд оруул2 гээд загнаад байхаар хийчлээ :>
Баярлаа баяртай
-EXOFANFICLORY.

28 thoughts on “16настай миний эхнэр ЕР11

  1. Уншчлаа ((= + оруулсан гэхээр нь сэхи жунмён 2 гээд баярлаад бсан чинь ёоо – – жунхёныг хаяад зэло дээрээ оч :)) тэнэг минад хайртай жунхёнээр яады :/ =]]

  2. Өөө зза TT.TT арайчдээ эхнэрээ араар нь тавьж зүрхэллээ гэж үү Сухо???!??? Арай ч дээ. Би яг одоо хувцас хунараа аваад гэртээ харилаа хамт байхыг харахыг ч хүсэхгүй байх арай ч дээ. Зааа яахавдээ би ч гэсэн иймэрхүү зан гаргаж чадхым чинь чадхым чинь хмм 😥 угаасаа хайртайдаа ч гэрэлсэн биш үнэхээр гомдох сэтгэл төрсөн ч яалтай билээ. Уур хүрсэн ч гэсэн инээх хэрэгтэй т.т бараг л хайртай болсон. Өөрийнх нь төлөө хайртай залуугаа гомдоон байж хамт байх замыг сонгож байхад арай ч дээ Жунмёнаааа!!!!!

  3. Нөхөр минь болохоор, гэрлэсэн болохоор би чамайг сонгож, өөрийн хайртай хүнээ орхисон. Өөрийн хайртай хүнээ биш, нөхөр гэх нэртэй чамайг сонгосон гэж байна!!! Гэтэл чи үнэхээр иймхэн хүн байсан гэж үү!! Үнэхээр харамсаж бн. Чамайг хайрлах гэж хичээсэн дээ

  4. Жунмён!! чи эхнэртэй хүн ингэж болохгүй шдээ. Хэдий анхны чинь хайр байсан ч гэсэн ингэж болохгүй шүү дээ. МИна ттт.ттт Сэхи минь одоо яанадаа их л гомдох байхдаа. Муучгүй нөхөр нь шдээ. хии за АМЖИЛТ

Сэтгэгдэл бичих