16настай миний эхнэр ЕР13

image

Би:Бүх юм дууссаан.Ким Жунмён..
Зело надлуу нэг еревдсен харцаар харчихаад намайг тэврээд цааш алхалаа..Эргээд хартал Жунмён газар сегдчихсен доошоо харан уйлж байлаа..Уйллаа гээд яахавдээ…Ямар хийсэн зүйл чин хийгээгүй болох биш..
Чиний буруу..ЧИНИЙХ !
~~×~~
Зело 2 хацар наас мин бариад еерлүүгээ харуулаад:Хайртай
Би:Зело..Би хайртай..
Зело:Хэнд
Би:Чамд юм шиг байна..
Зело:Мм…Би чамд еереесее ч илүү хайртай..
Би:Мэднээ..
Зело:Мэдэж байсан юм бол намайг яах гэж тэгж их зовоосон юм..
Би:Би сохорсон байжээ..Уучлаарай.
Зело надлуу удаан харж байгаад уруул дээр минь зеелхен үнслээ..

image

Тиймээ догдлож байна..
Тиймээ би чамд хайртай..
~~×~~
Зелогоос салаад гэрлүүгээ алхалаа..Очиход Жунмён байгаа болвуу..Байсан ч яахав чимданаа чирээд зайлнадаа..
Гэрт орход харин хэн ч алга..Дотор арай уужрах шиг ..Нэг амьсгаа аваад том ереелүүгээ ортол негее буйдан харагдав..Хэдэн цагын емне тэр 2 энэ орон дээр .. Бодхоос ч..Эргээд хартал Сухо бид 2ын хуримын зураг.. Зүгээр л юмаа баглаад явая Сэхи..
Хувцасап бэлдэж байхад Жунмён ороод ирлээ..Шал согтуу..
-Сэхи..
Би:..
-Уучлаарай
Би:Уучлалт гуйгаад болох зүйл бишдээ ахаа ..
Жунмён ирээд миний емне сегдеед бүсэлхийнээс тэврээд:Уучлаарай..Хаашаа ч битгий яваач гуйя
Би:Бачимдаж үхэхнээ..Тайван байлгаад ег *уйлах*
Жунмён:Уучлаарай..
Би:Намайг тавь..Би явлаа..
Тэр тавьсангүй..Хүчээр гарын тавиулаад эргэж харалгүй гэрлүүгээ гүйлээ..
~~×~~
Гадаа бороо орсоор л..Би гүйсээр л нулимс тогтохгүйн..Ахаа та бол муу хүн үнэхээр муу ! Евдеж байна..
Гэрийнхээ үүдэнд шалба норчихсон хаалгаа тогштол ээж надлуу гайхан:СЭХИ О.О
Би:Ээжээ..
Ээж намайг тэвэрч аваад:Охин миндээ… гээд нуруун дээр зеелхен зохиод Юу болоов ?
Би:Сухо ах намайг хуурсан еер эмэгтэйтэй байхад нь би харчихсан..
Ээж:Сэхи миньдээ..Одоо амар
~~×~~
Орондоо ороод зүгээр л уйлаад хэвтэж байтал
-СЭХИ !! гэх Жунмён ахын дуу хадлаа..
Би:О.О
Тэр цонхон доор ирчихэж..
Би цонхоо онгойлгоод очтол..
-Намайг уучлаач..Гараад ирээч
Би:..
-Иртэл чин явахгүйэ..
Би:Еерее л мэддээ..
Гадаа ширүүн бороо орсоор л тэр гадаа зогссоор л
1 цаг 2 цаг 3 цаг..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
За сайнууцгаа :)) Сэтгэгдэлээ сайн бичээрэй.Хандалт муу байвал оруулахгүй шү аая :))
-EXOFANFICLORY.

27 thoughts on “16настай миний эхнэр ЕР13

  1. Эйшш сухо одоо ингэх л байсын бол яах гэж анхнаасаа мина эдр гэж солиорсын. Сэхи шууд Сухог ань. Зэло ч хэрэггүй. Сэхид Тэхён байгаа шдээ. Тэхён бол Зэло Сухо хоёроос хамаагүй илүү

Сэтгэгдэл бичих