16настай миний эхнэр ЕР12

image

Би:Жунмён ахаа..
Жунмён:О.О
Мина:О.О
Би:Та яаж..гээд нулимс дуслуулан хэллээ
Жунмён:Мина би тайлбарлы
Би:Салая салцгаая.Нэгэнт гэрлээд евеегийн хүслийг биелүлсэн болсон.САЛАЯ !
Мина: :O
Жунмён:…Гэхдээ..
Хэлэх үгийн ч сонсолгүй шууд гүйлээ..
Зело бид 2ын уулздаг саравчинд ирчэхж..Зело санаад байна
-Ямар новш нь чамайг уйлуулсан..
Би:Зело яа..
Зело над дээр ирж намайг тэврээд:Надад итгэлдээ..Би чамд ямар их хайртайг мэдхүү.Нүднээс чин нулимс гаргахгүйээ амлая.Буцаад над дээр ирээч Сэхияа..
Би:Жунмён ах намайг хуурсан.
Зело:ЮУ ?
Би:Миний гэрэлсэн хүн еер хүнтэй хавьтаж байхад нь би орчихсон Зело яа..
Зело:Муу новш !
Би:Харин тиймээ новш..
Зело:Хайртай..
Би:Намайг тэврээч.
Зело намайг тэврээд нуруун дээр цохиод:Хун Сэхи..Чиний нүднээс нулимс гарах ёсгүйээ гээд уруул дээр мигь зеелен үнслээ..
Хэдэн мянган тог гүйх шиг л болох юм..Гэхдээ яагааж Жунмён ахаас болж ингэтлээ зовоод байгаа юм бэ..
-МИНИЙ ЭХНЭРЭЭС ГАРАА АВ !
Зело:Чи тэр новш юмуу..
Жунмён ах хайш яайш хувцасаа емсчихсен айхтар амьсгаадсан амьтан Зелоруу тийм гэхын аргагүй муухай харж байлаа..
Жунмён:Явая Сэхи гээд гарнаас татлаа..
Би:Наад балиар бузар гараа надаас ав ! Еер хүнийг наадхаараа энхрийлчихэд одоо надад хүрнэ гэнээ..Ичгүүртэй юм..Салаад егееч гуйя нүднээс далдраад ег..
Жунмён:Сэхи..
Зело:Явцгаая Сэхи..Гээд мернеес минь тэврээд явлаа..
Жунмён:ГЭХДЭЭ !
Зело:Новш чин гээд шууд Жунмёныг цохиод авлаа..
-Муу новш үхээд ег үхтлээ хайрладаг охиныг минь ингээд зовоочихоод ярьж ханахгүй байна уу хараал идсэн гелег..
Гээд Жунмёныг цохиод л байлаа..
Би:Зело..одоо хэрэггүйээ битгий 😥
Жунмён:Миний буруу…..
Зело:Одоо зайл !
Би:Бүх юм дууссаан Ким Жунмён..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.За урт оруулах боломж үнэндээ алгаа Уучлаарай сэтгэгдэлээ сайн бичээрэй хандалт буурсан байнлэ 🙂 сэт муу бвл удаанаа :))
-EXOFANFICLORY.

30 thoughts on “16настай миний эхнэр ЕР12

  1. Muu hogiig bolj. Zeli bvr sain zodhgvi. T1 Suho chin hvnii nylh ohin vr awch suuchaad hogshin gar chin. Zelo joohon muu hvvhed ch gsn chin setgelese hairtai bh aa. Zelotoigo niileed Suhogoos salsan ni deer yumuu doo. ^_^ goy bljee. Daraachiin hesegiig hvleenee.

  2. O.O яаанаа одоо яааанааа. Жунмён чи ч муу хүн юм даа. Яаж тэр вэ???? Өвөөгийнхөө хүслийг биелүүлж байж олигтой биелүүлж чадахгүй байна гэжүү. гоод маяаа. Ким Жунмён.. Чи яагаад Сэхиг зовоогоод байгаа юм бэ. Аххх. Зэло.. Чи үнэхээр сайн хүн юмаа. Авв АМжилт

Сэтгэгдэл бичих